Forum MetalSide.pl
Forum serwisu MetalSide.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

F1 - Robert Kubica
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MetalSide.pl Strona Główna -> Sport
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek [MetalSide]
Administrator


Dołączył: 27 Lut 2006
Posty: 4012
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szczytno

PostWysłany: 3 Lis 2008, 21:13    Temat postu:

Prawda, wynik świetny ale aż żal dupę ściska, że nie udało się zrobić 3 miejsca...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gumbyy
Redakcja


Dołączył: 27 Lut 2006
Posty: 13781
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: 13 Gru 2008, 17:41    Temat postu:

Zmiany na sezon 2009:

- Jeden silnik musi być użyty podczas trzech kolejnych wyścigów, a nie dwóch tak jak jest teraz. Dodatkowo jego obroty zostały ograniczone z 19 tys. na minutę do 18.

- Wszystkie jednostki napędowe pozostają takie same jak w sezonie 2008. Wyjątkiem jest Renault, któremu FIA pozwoliła na drobne zmiany

- Zespoły mogą wykorzystać 20 silników podczas całego sezonu, po osiem na jednego kierowcę i cztery na testy

- Niezależne zespoły będą płacić połowę tego co w 2008 roku

- Testy w trakcie sezonu dozwolone będą tylko podczas piątkowych treningów

- Nastąpi ograniczenie sztabów zespołów poprzez dzielenie się informacjami dotyczącymi ogumienia i paliwa

- Korzystanie z tuneli aerodynamicznych o prędkości powietrza przekraczającej 50 m/s będzie zakazane

Zmiany na sezon 2010:

- Silniki mają być dostępne dla niezależnych zespołów za mniej niż pięć milionów euro na sezon z gwarancją przedłużenia umowy. Obecnie koszt silnika to około 15 mln. euro.

- Wszystkie zespoły mają korzystać z tych samych skrzyń biegów

- FIA stworzy listę standardowych części zawieszenia

- Komunikacja radiowa oraz telemetria zostaną ujednolicone

- Tankowanie bolidów podczas wyścigów będzie zakazane, tak samo jak korzystanie z kocy grzewczych do opon

- Wprowadzone zostaną dalsze ograniczenia w badaniach nad aerodynamiką

Przyszłość:

W dalszej perspektywie FIA i FOTA rozważą wprowadzenie nowych jednostek napędowych i skrzyń biegów, które miałyby oszczędzać energię. Te zmiany nastąpią najwcześniej w 2013 roku.



F1... R.I.P. Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ignacy



Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 1666
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wwa/Suwałki

PostWysłany: 13 Gru 2008, 22:15    Temat postu:

Nie tylko F1, ale cały przemysł motoryzacyjny na tym mocno ucierpi Confused Oszczędzanie energii w F1? WTF?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gumbyy
Redakcja


Dołączył: 27 Lut 2006
Posty: 13781
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28 Mar 2009, 10:51    Temat postu:

To zaczynamy nowy sezon. Znowu dużo mieszania, znowu nie wiadomo co będzie dalej... echh...

Po kwalifikacjach:

Robert Kubica zajął czwarte miejsce w kwalifikacjach do Grand Prix Australii. To świetny wynik Polaka, który był szybszy nie tylko od swojego kolegi z BMW Sauber Nicka Heidfelda, ale i obu kierowców Ferrari. Dwie pierwsze pozycje zajęli Jenson Button i Rubens Barrichello.


Jest dobrze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JestemSzalonyXD



Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Chorzów

PostWysłany: 28 Mar 2009, 11:08    Temat postu:

Patrząc na fakt, że nie może używać KERS to jest bardzo dobrze Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gil-galad



Dołączył: 27 Lut 2006
Posty: 2531
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: 28 Mar 2009, 11:18    Temat postu:

JestemSzalonyXD napisał:
Patrząc na fakt, że nie może używać KERS to jest bardzo dobrze Very Happy

Nikt z pierwszej 6 nie miał zainstalowanego KERS.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JestemSzalonyXD



Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Chorzów

PostWysłany: 28 Mar 2009, 12:28    Temat postu:

Gil-galad napisał:
JestemSzalonyXD napisał:
Patrząc na fakt, że nie może używać KERS to jest bardzo dobrze Very Happy

Nikt z pierwszej 6 nie miał zainstalowanego KERS.


Ale w wyścigu może to dawać bardzo dużo...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzysiek [MetalSide]
Administrator


Dołączył: 27 Lut 2006
Posty: 4012
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szczytno

PostWysłany: 28 Mar 2009, 13:59    Temat postu:

Świetne miejsce, oby udało się utrzymać w wyścigu i będzie git.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gumbyy
Redakcja


Dołączył: 27 Lut 2006
Posty: 13781
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28 Mar 2009, 14:24    Temat postu:

JestemSzalonyXD napisał:
Ale w wyścigu może to dawać bardzo dużo...

Taaa... i jak jutro Kubica pojedzie dobrze, to dzięki temu, że nie ma KERS

a jak pojedzie źle, to z powodu braku KERS.

Norma Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gil-galad



Dołączył: 27 Lut 2006
Posty: 2531
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: 28 Mar 2009, 14:47    Temat postu:

JestemSzalonyXD napisał:
Gil-galad napisał:
JestemSzalonyXD napisał:
Patrząc na fakt, że nie może używać KERS to jest bardzo dobrze Very Happy

Nikt z pierwszej 6 nie miał zainstalowanego KERS.


Ale w wyścigu może to dawać bardzo dużo...

Jeśli obaj kierowcy Brawn GP dadzą radę dojechać do mety, może komuś dać co najwyżej 3 miejsce. Laughing

Cytat:
Pre-race weights - Brawn not running light

Rubens Barrichello (BRA) Brawn Grand Prix BGP 001. Formula One World Championship, Rd 1, Australian Grand Prix, Qualifying Day, Albert Park, Melbourne, Australia, Saturday, 28 March 2009 Giancarlo Fisichella (ITA) Force India F1 VJM02. Formula One World Championship, Rd 1, Australian Grand Prix, Qualifying Day, Albert Park, Melbourne, Australia, Saturday, 28 March 2009

For the 2009 season, the FIA are making public the weights of all cars ahead of the race start to help give an idea of relative fuel load. The cars that made Q3 are weighed after qualifying, while the weights of the remaining cars must be declared by their teams shortly after the session. The details from Melbourne show that Brawn GP were not running light, despite their impressive pace.

The weights, sorted by grid order, are:

1. Jenson Button, Brawn GP, 664.5kg
2. Rubens Barrichello, Brawn GP, 666.5
3. Sebastian Vettel, Red Bull, 657
4. Robert Kubica, BMW Sauber, 650
5. Nico Rosberg, Williams, 657
6. Felipe Massa, Ferrari, 654
7. Kimi Raikkonen, Ferrari, 655.5
8. Mark Webber, Red Bull, 662

9. Nick Heidfeld, BMW Sauber, 691.5
10. Fernando Alonso, Renault, 680.7
11. Heikki Kovalainen, McLaren, 690.6
12. Nelson Piquet, Renault, 694.1
13. Giancarlo Fisichella, Force India 689
14. Kazuki Nakajima, Williams, 612.5
15. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 675.5
16. Adrian Sutil, Force India, 684.5
17. Sebastien Bourdais, Toro Rosso, 662.5
18. Lewis Hamilton, McLaren, 655
19. Timo Glock, Toyota, 670
20. Jarno Trulli, Toyota, 660

Po prostu masakra.


Ostatnio zmieniony przez Gil-galad dnia 28 Mar 2009, 14:59, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gregorinho



Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: 29 Mar 2009, 10:18    Temat postu:

gumbyy napisał:
JestemSzalonyXD napisał:
Ale w wyścigu może to dawać bardzo dużo...

Taaa... i jak jutro Kubica pojedzie dobrze, to dzięki temu, że nie ma KERS

a jak pojedzie źle, to z powodu braku KERS.

Norma Wink


z powodu Vettela, a już napewno swojej głupoty:/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wasyl



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: 29 Mar 2009, 16:02    Temat postu:

faktycznie głupota Kubicy spowodowała że Vettrl w niego wjechał... co Ty piszesz w ogóle?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
K0stek



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1644
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: 29 Mar 2009, 17:10    Temat postu:

Vettel został ukarany zarówno za uderzenie w Kubicę jak i próbę kontynuowania jazdy uszkodzonym bolidem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gumbyy
Redakcja


Dołączył: 27 Lut 2006
Posty: 13781
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: 29 Mar 2009, 17:55    Temat postu:

To na pewno spisek niemieckiego teamu Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzysiek [MetalSide]
Administrator


Dołączył: 27 Lut 2006
Posty: 4012
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szczytno

PostWysłany: 29 Mar 2009, 18:45    Temat postu:

Położyłem się spać po 4, wstałem na wyścig by obejrzeć na żywo, oglądałem, cieszyłem japę i wreszcie Vettel postanowił zrobić sobie ze mnie jaja Wink Wkurwiłem się i poszedłem znowu spać Wink Tak mniej więcej wyglądało u mnie GP Australii Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MetalSide.pl Strona Główna -> Sport Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następny
Strona 8 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin